Contrast
Onderstrepen

Koffie of thee? Breng je eigen beker mee!

donderdag 30 november 2023 09:51 uur

Vanaf 2 januari 2024 staan er geen wegwerpbekertjes meer bij onze koffie- en thee-automaten. Daarmee voorkomen we dat 1.300.000 plastic bekertjes per jaar op de afvalberg belanden. Brengt u voortaan u ook eigen beker mee?

Doordat we geen plastic bekertjes meer gebruiken, helpen we mee aan een beter milieu. Daarnaast mogen organisaties vanaf 1 januari 2024 wettelijk geen plastic wegwerpbekers meer gebruiken.

Bekertjes bij receptie zolang de vooraard strekt

De bekertjes die begin januari 2024 nog bij onze koffie-automaten staan, worden bij de recepties gezet. Cliënten en naasten die zijn vergeten een beker mee te nemen, kunnen bij de receptie een wegwerpbeker vragen, zolang de vooraard strekt.

Wij helpen u graag verder

Stel uw vraag aan GGZ NHN per mail

U kunt uw vraag makkelijk per mail aan ons stellen. Vul het formulier in en uw vraag wordt zo snel als mogelijk beantwoord. 

Bent u in behandeling bij GGZ NHN, neemt u dan contact op met uw behandelteam.

Liever bellen?

Bent u in behandeling bij een ggz-team? Neem dan contact op via het secretariaat van het team.

Het algemene klantcontactcentrum van GGZ Noord-Holland-Noord is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur op telefoonnummer

088 656 50 10 

Wilt u dat wij u terugbellen? Gebruik hiervoor onderstaand formulier!

Aanmelden bij GGZ NHN

Alleen verwijzers (huisartsen, medisch specialisten en BIG-geregistreerde psychologen) kunnen kinderen en jeugd, volwassenen en ouderen, aanmelden bij GGZ NHN via: