Contrast
Onderstrepen

Tevreden medewerkers bij GGZ NHN

maandag 3 juli 2023 10:51 uur

“Ik werk in een prettig en gedreven team. We hebben veel oog voor elkaar en het onderling vertrouwen is groot.”

Dit was een van de opmerkingen uit het medewerkersonderzoek dat GGZ NHN hield in mei 2023. Er zijn drie onderwerpen waar de organisatie met name in uitblinkt: cliëntgerichtheid, samenwerking binnen de teams en het hebben vanuit een duidelijke visie en doelen. “De organisatie is koersvast en ambitieus”, onderschrijft een medewerker.

Een andere uitkomst waar de organisatie trots op is, is de netpromotorscore (NPS). Dit cijfer gaat over de mate waarin medewerkers de organisatie aanbevelen als goede werkgever. Dit jaar scoort GGZ NHN daarop 21. In 2020 scoorde ze met 17 ook al heel hoog. Ter vergelijking: in de branche is de gemiddelde NPS 6.

Er zijn ook verbeterpunten boven tafel gekomen. Ieder team bespreekt de zaken die er spelen en kijkt hoe hieraan gewerkt kan worden. Daarbij wordt gebruikgemaakt van de Lean-systematiek en de PDCA-aanpak.

Wij helpen u graag verder

Stel uw vraag aan GGZ NHN per mail

U kunt uw vraag makkelijk per mail aan ons stellen. Vul het formulier in en uw vraag wordt zo snel als mogelijk beantwoord. 

Bent u in behandeling bij GGZ NHN, neemt u dan contact op met uw behandelteam.

Liever bellen?

Bent u in behandeling bij een ggz-team? Neem dan contact op via het secretariaat van het team.

Het algemene klantcontactcentrum van GGZ Noord-Holland-Noord is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur op telefoonnummer

088 656 50 10 

Wilt u dat wij u terugbellen? Gebruik hiervoor onderstaand formulier!

Aanmelden bij GGZ NHN

Alleen verwijzers (huisartsen, medisch specialisten, BIG-geregistreerde psychologen en gemeenten) kunnen kinderen en jeugd, volwassenen en ouderen, aanmelden bij GGZ NHN via: