Op deze pagina vindt u informatie over vaak gevraagde onderwerpen van cliënten.
Uw behandeling evalueren we door middel van vragenlijsten om uw herstel in beeld te brengen.
Wij vinden het belangrijk dat iedereen zich prettig voelt op onze locaties. Daarom werken wij met huisregels, die voor iedereen gelden.
In de Cliënten- en familieraad zitten mensen die uit eigen ervaring weten wat een behandeling bij GGZ NHN kan betekenen.
Voor verbeterpunten, onvrede of klachten kunt u terecht bij het klachtenbureau of de klachtencommissie.
Voor psychische kwetsbaarheden zijn er verschillende organisaties waar cliënten terecht kunnen.
Het Willibrordus wensenfonds biedt op aanvraag financiële hulp aan cliënten van GGZ NHN.
In de algemene leveringsvoorwaarden staat niet welke behandeling u krijgt, maar zijn afspraken vastgelegd over rechten en plichten van u als cliënt en de zorginstelling.
U kunt uw vraag makkelijk per mail aan ons stellen. Vul het formulier in en uw vraag wordt zo snel als mogelijk beantwoord.
Bent u in behandeling bij GGZ NHN, neemt u dan contact op met uw behandelteam.
Bent u in behandeling bij een ggz-team? Neem dan contact op via het secretariaat van het team.
Het algemene klantcontactcentrum van GGZ Noord-Holland-Noord is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur op telefoonnummer
Wilt u dat wij u terugbellen? Gebruik hiervoor onderstaand formulier!
Alleen verwijzers (huisartsen, medisch specialisten, BIG-geregistreerde psychologen en gemeenten) kunnen kinderen en jeugd, volwassenen en ouderen, aanmelden bij GGZ NHN via: