Cliënten van GGZ Noord-Holland-Noord ontvangen mogelijk een bericht van hun zorgverzekeraar over de vergoeding van hun zorg bij GGZ NHN. Dit bericht is onjuist.
In het bericht staat dat de zorgverzekeraar de GGZ NHN-zorg heeft afgekeurd, en dat zij de zorg daarom niet vergoeden.
Dit bericht van de zorgverzekeraar wordt helaas veroorzaakt door een fout in de software van GGZ Noord-Holland-Noord.
Wij willen benadrukken dat cliënten de kosten voor hun GGZ NHN-zorg niet zelf hoeven te betalen.
We doen er alles aan om de fout in de software zo snel mogelijk op te lossen. We verwachten dat we de fout eind februari 2025 hebben hersteld. Tot die tijd kunnen cliënten dit foutieve bericht krijgen. We verontschuldigen ons voor het ongemak.
Heeft u vragen? Neem dan contact gerust contact met ons op via facturatievragen@ggz-nhn.nl
U kunt uw vraag makkelijk per mail aan ons stellen. Vul het formulier in en uw vraag wordt zo snel als mogelijk beantwoord.
Bent u in behandeling bij GGZ NHN, neemt u dan contact op met uw behandelteam.
Bent u in behandeling bij een ggz-team? Neem dan contact op via het secretariaat van het team.
Het algemene klantcontactcentrum van GGZ Noord-Holland-Noord is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur op telefoonnummer
Wilt u dat wij u terugbellen? Gebruik hiervoor onderstaand formulier!
Alleen verwijzers (huisartsen, medisch specialisten, BIG-geregistreerde psychologen en gemeenten) kunnen kinderen en jeugd, volwassenen en ouderen, aanmelden bij GGZ NHN via: