Het Digiteam is 24 uur per dag bereikbaar voor cliënten en biedt op twee manieren ondersteuning:
Telezorg is een beveiligd programma waarmee u, via een beeldscherm, gemakkelijk contact kunt leggen met uw behandelaar, een familielid of iemand met dezelfde ervaringen als u.
Ook is het digiteam 24/7 bereikbaar via telezorg. Met deze vorm van dienstverlening heeft u meer eigen regie en zelfstandigheid en kunt u op moeilijke momenten snel hulp inroepen en daarmee eventueel een opname voorkomen.
Wanneer u in behandeling bent bij GGZ NHN kunt u gebruik maken van telezorg. De duur van de behandeling speelt geen rol; u kunt altijd met uw behandelaar bespreken wat de mogelijkheden zijn. Meestal heeft u naast de telezorg ook gesprekken of therapieën op locatie of bij u thuis.
Het is ook mogelijk om een IPad te lenen van GGZ NHN. Hier zijn voorwaarden aan verbonden.
Wilt u meer weten over telezorg of heeft u hulp nodig bij het regelen van een apparaat of bijvoorbeeld internetverbinding? Neem dan contact op met uw behandelaar of mail het digiteam.
Informatie over online ondersteuning door het Digiteam
U kunt uw vraag makkelijk per mail aan ons stellen. Vul het formulier in en uw vraag wordt zo snel als mogelijk beantwoord.
Bent u in behandeling bij GGZ NHN, neemt u dan contact op met uw behandelteam.
Bent u in behandeling bij een ggz-team? Neem dan contact op via het secretariaat van het team.
Het algemene klantcontactcentrum van GGZ Noord-Holland-Noord is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur op telefoonnummer
Wilt u dat wij u terugbellen? Gebruik hiervoor onderstaand formulier!
Alleen verwijzers (huisartsen, medisch specialisten, BIG-geregistreerde psychologen en gemeenten) kunnen kinderen en jeugd, volwassenen en ouderen, aanmelden bij GGZ NHN via: