Wanneer u in een psychische crisis raakt, of u vermoedt dat u in een psychische crisis raakt, is het van belang dat u snel geholpen wordt.
De crisisdienst van GGZ NHN kan direct behulpzaam zijn in zo’n situatie en een inschatting maken van de problemen. Welke hulp u krijgt is afhankelijk van uw situatie. Elke crisis is immers anders. Samen zoeken we naar de beste oplossing. Het doel is altijd om uw situatie zo snel en goed mogelijk te stabiliseren.
De crisisdienst van GGZ NHN kan in geval van crisis op verschillende manieren door u, uw familie of uw huisarts ingeschakeld worden. Als u met spoed hulp nodig heeft, staat hieronder uitgelegd met wie u contact op moet nemen:
Zowel inwoners van Noord-Holland-Noord als professionals kunnen 24/7 bellen met Crisisdienst Jeugd NHN: 088 777 88 87. Meer informatie over de Crisisdienst Jeugd NHN vindt u op: http://www.crisisdienstjeugdnhn.nl/
Kijk ook op de pagina hulp bij crisis voor kinderen en jeugd.
Het kan zijn dat bij u het risico groter is om in een crisis terecht te komen. In zo'n situatie worden vaak vooraf afspraken gemaakt en vastgelegd in een crisiskaart.
U kunt uw vraag makkelijk per mail aan ons stellen. Vul het formulier in en uw vraag wordt zo snel als mogelijk beantwoord.
Bent u in behandeling bij GGZ NHN, neemt u dan contact op met uw behandelteam.
Bent u in behandeling bij een ggz-team? Neem dan contact op via het secretariaat van het team.
Het algemene klantcontactcentrum van GGZ Noord-Holland-Noord is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur op telefoonnummer
Wilt u dat wij u terugbellen? Gebruik hiervoor onderstaand formulier!
Alleen verwijzers (huisartsen, medisch specialisten en BIG-geregistreerde psychologen) kunnen kinderen en jeugd, volwassenen en ouderen, aanmelden bij GGZ NHN via: