Contrast
Onderstrepen

Je bent aangemeld bij GGZ NHN, en dan?

1. De eerste stap

Om jou zo goed mogelijk te kunnen helpen sturen we jou en je ouders formulieren waarop jullie kunnen invullen wat de reden van de aanmelding is, ook vragen we om extra informatie. Deze informatie hebben we nodig om te kunnen bepalen welke behandelaren het best aansluiten bij jouw vraag.

2. Keuze behandelteam

Nu bekijken we welk behandelteam, met verschillende soorten zorgverleners jou het beste kan behandelen. Ook bespreken we welke online mogelijkheden je tijdens de behandeling kunnen ondersteunen. Het team neemt contact met jou en je ouders op voor een eerste afspraak.

3. Eerste ontmoeting

Een van de behandelaren nodigt jou en je ouders uit op een van onze locaties bij jou in de buurt. We bespreken dan onder andere de door jullie ingevulde vragenlijst. Je krijgt ook uitgebreid de tijd om vragen te stellen. Vertel ons vooral waar je onze hulp voor nodig hebt en wat jij en je ouders verwachten van een behandeling. Zo kunnen we samenwerken aan wat jullie graag willen bereiken.

4. Onderzoek

Om te bepalen hoe jij het beste herstelt, is het nodig om regelmatig extra onderzoek te doen. Een behandelaar verzorgt dit onderzoek, bijvoorbeeld een psychologisch onderzoek.

5. Behandelplan en start

De eerder genoemde stappen hebben al veel inzicht gegeven. Op basis van deze informatie stelt het behandelteam in afstemming met jou en je ouders een plan op. In dit behandelplan staan je klachten, krachten, doelen, diagnose en afspraken over de behandeling beschreven. Jouw persoonlijke doelen zijn een belangrijk onderdeel. Pas als je het eens bent met dit plan starten we de behandeling.

Wij helpen u graag verder

Stel uw vraag aan GGZ NHN per mail

U kunt uw vraag makkelijk per mail aan ons stellen. Vul het formulier in en uw vraag wordt zo snel als mogelijk beantwoord. 

Bent u in behandeling bij GGZ NHN, neemt u dan contact op met uw behandelteam.

Liever bellen?

Bent u in behandeling bij een ggz-team? Neem dan contact op via het secretariaat van het team.

Het algemene klantcontactcentrum van GGZ Noord-Holland-Noord is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur op telefoonnummer

088 656 50 10 

Wilt u dat wij u terugbellen? Gebruik hiervoor onderstaand formulier!

Aanmelden bij GGZ NHN

Alleen verwijzers (huisartsen, medisch specialisten, BIG-geregistreerde psychologen en gemeenten) kunnen kinderen en jeugd, volwassenen en ouderen, aanmelden bij GGZ NHN via: