In het cliëntportaal kunnen cliënten en behandelaren informatie over de behandeling delen. Cliënten kunnen via de rapportages en andere delen uit het dossier hun herstelproces volgen. Zo houden zij meer regie.
Per 1 januari hebben cliënten van GGZ NHN toegang tot een vernieuwd cliëntportaal. Mijn GGZ NHN wordt moderner, makkelijker en overzichtelijker.
In Mijn GGZ NHN staan onder andere het intakeverslag, het behandelplan, het signaleringsplan, rapportages, de afspraken en folders en video’s die belangrijk kunnen zijn. Daarnaast kunnen cliënten en behandelaren veilig berichten uitwisselen.
De vernieuwing van het cliëntportaal is het gevolg van de verhuizing van het portaal naar een nieuwe leverancier, Quli.
U kunt uw vraag makkelijk per mail aan ons stellen. Vul het formulier in en uw vraag wordt zo snel als mogelijk beantwoord.
Bent u in behandeling bij GGZ NHN, neemt u dan contact op met uw behandelteam.
Bent u in behandeling bij een ggz-team? Neem dan contact op via het secretariaat van het team.
Het algemene klantcontactcentrum van GGZ Noord-Holland-Noord is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur op telefoonnummer
Wilt u dat wij u terugbellen? Gebruik hiervoor onderstaand formulier!
Alleen verwijzers (huisartsen, medisch specialisten, BIG-geregistreerde psychologen en gemeenten) kunnen kinderen en jeugd, volwassenen en ouderen, aanmelden bij GGZ NHN via: