Wij gebruiken op onze website cookies zodat u de website goed kunt gebruiken. Dit zijn analytische cookies en cookies van YouTube. Wilt u deze website bezoeken? Dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.

Contrast
Onderstrepen

Softwarefout opgelost

dinsdag 8 april 2025 11:07 uur

Op 4 februari berichtten wij over een fout in de software. Deze fout leidde ertoe dat sommige zorgverzekeraars hun verzekerden onterecht informeerden dat hun zorg bij GGZ NHN niet vergoed zou worden. Deze fout is nu gelukkig opgelost.

Wij willen nogmaals benadrukken dat alle kosten voor zorg bij GGZ NHN volledig vergoed worden door de zorgverzekeraars.

Onze excuses voor het ongemak en hartelijk dank voor uw geduld en begrip tijdens het oplossen van deze kwestie.

Heeft u vragen uw zorgkosten of de vergoeding daarvan? Neem dan contact gerust contact met ons op via facturatievragen@ggz-nhn.nl

Wij helpen u graag verder

Stel uw vraag aan GGZ NHN per mail

U kunt uw vraag makkelijk per mail aan ons stellen. Vul het formulier in en uw vraag wordt zo snel als mogelijk beantwoord. 

Bent u in behandeling bij GGZ NHN, neemt u dan contact op met uw behandelteam.

Liever bellen?

Bent u in behandeling bij een ggz-team? Neem dan contact op via het secretariaat van het team.

Het algemene klantcontactcentrum van GGZ Noord-Holland-Noord is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur op telefoonnummer

088 656 50 10 

Wilt u dat wij u terugbellen? Gebruik hiervoor onderstaand formulier!

Aanmelden bij GGZ NHN

Alleen verwijzers (huisartsen, medisch specialisten, BIG-geregistreerde psychologen en gemeenten) kunnen kinderen en jeugd, volwassenen en ouderen, aanmelden bij GGZ NHN via: