Contrast
Onderstrepen

Mijn GGZ NHN - uw cliëntportaal

Mijn GGZ NHN is een beveiligde website waarin u uw dossier, behandelplan, rapportages en afspraken kunt bekijken. U kunt op elk moment zelf aan de slag en de voortgang van uw behandeling volgen. U vindt er ook voorlichtingsfilmpjes, brochures en antwoorden op veel gestelde vragen.

Als u een account op Mijn GGZ NHN heeft, blijft u toegang houden tot uw gegevens. Ook als u niet meer in behandeling bent.

Hulp bij activeren en inloggen

1. U krijgt op uw e-mailadres een mail van Het Quli Team. De e-mail heet “Uw nieuwe account voor Mijn GGZ NHN”.E-mail nieuw account Mijn GGZ NHN

2. Klik op de groene knop die in de e-mail staat.
3. Vul uw e-mailadres in.
4. U ontvangt een e-mail van Quli om uw wachtwoord aan te passen.
5. Klik op 'Wijzig wachtwoord' in deze e-mail.
6. U komt in het scherm van 'Wachtwoord vergeten'.

Nieuw wachtwoord Mijn GGZ NHN

7. Kies uw wachtwoord.
8. Daarna kunt u inloggen in Quli met uw e-mailadres en zelf gekozen wachtwoord.
9. Kies voor 2-staps-verificatie via een authenticator-app of via een SMS op uw telefoon.

Verificatie mobiel Mijn GGZ NHN

Optie Authenticator-App:

  • Als u een Authenticator-App wilt gebruiken, klikt u op “Toevoegen”.
  • Download één van deze authenticator-apps: Google authenticator, Microsoft authenticator, LasPass authenticator, Authy. Deze apps zijn gratis.
  • Scan de QR-code, voer de code van de app in en klik op “Controleer code”.

Authenticator app Tweestapsverificatie Quli

  • Log in met de code uit de Authenticator-app.

Optie SMS per telefoon:

  • Vul uw mobiele telefoonnummer in en klik op het diskette-icoontje.

 Tweestapsverificatie Quli SMS

  • U ontvangt een verificatiecode per SMS. Vul de verificatiecode in en klik op “Controleer code”.

Tweestapsverificatie code

10. Lees de gebruikersvoorwaarden en kies onderaan “Ik ga akkoord”.

 Gebruikersvoorwaarden Quli

11. Vul in het scherm Openstaande verzoeken de activatiecode in. Die vindt u in de brief van GGZ NHN.

12. Vul uw geboortedatum in. Let op: de geboortedatum moet uit 8 cijfers bestaan. Dus niet 1-7-1980, maar 01-07-1980

13. Klik op het bolletje “Accepteren” en daarna op “Opslaan”.

Geboortedatum invullen Quli

14. Via de gekleurde tegels vindt u uw dossier en andere gegevens.

Clientportaal GGZ NHN Quli

1. Ga naar mijn.quli.nl.

2. Vul uw e-mailadres in en het aangemaakte wachtwoord in en klik op “Inloggen”.

Inloggen Mijn GGZ NHN

3. Voeg de verificatiecode in. Die ontvangt u via een authenticator-app of via SMS.

Tweestapsverificatie Mijn GGZ NHN Tweestapsverificatie code Mijn GGZ NHN

1. Klik op de inlogpagina op “Wachtwoord vergeten?”.

Wachtwoord vergeten Mijn GGZ NHN

2. Vul het e-mailadres in waarmee u Mijn GGZ NHN heeft geactiveerd en klik op “Stuur mij de link”.

Nieuw wachtwoord Mijn GGZ NHN

3. Er wordt een nieuwe link naar uw e-mailadres gestuurd.

4. U krijgt een e-mail van Het Quli Team. Klik op “Wijzig wachtwoord”

5. Kies een nieuw wachtwoord en klik op “Nieuw wachtwoord opslaan”. Hierna volgt de 2-Stapsverificatie waarna u bent ingelogd.

Wachtwoord wijzigen Mijn GGZ NHN

In het Quli-deel links op de browserpagina kunt u de instellingen van uw Mijn GGZ NHN account aanvullen en wijzigen.

Onder “Mijn profiel” kunt u kunt u instellingen wijzigen, bijvoorbeeld:

  • uw tweestapsverificatie
  • uw wachtwoord
  • uw telefoonnummer voor het ontvangen van de SMS-code wijzigen.

Dit is uw persoonlijke Mijn GGZ NHN profiel en staat helemaal los van GGZ NHN.

Mijn profiel Mijn GGZ NHN

Voor vragen over het aanpassen van instellingen en toevoegen van contacten kunt u terecht bij Quli via servicedesk@quli.nl of 026 792 00 00.

In het Quli-deel kunt u ook contacten toevoegen die voor u belangrijk zijn. Via Berichten kunt u berichten uitwisselen met die contacten. Dit zijn uw eigen persoonlijke contacten, geen mensen van GGZ Noord-Holland-Noord.

Voeg uw behandelaar niet toe bij de Contacten. U wisselt berichten met uw behandelaar uit via de Berichten-tegel onder GGZ Noord-Holland-Noord.

Mailen met behandelaar Mijn GGZ NHNBerichten Mijn GGZ NHN

Let op: Uw eigen contactpersonen kunnen (delen van) uw dossier bekijken. U geeft zelf toestemming welke delen zij mogen zien. Denk goed na wie u toegang geeft.

Voor vragen over instellingen aanpassen en toevoegen van contacten kunt u terecht bij Quli via servicedesk@quli.nl of 026 792 00 00.

In het Quli-deel van het clientportaal vindt u ook de tegel Mijn Positieve Gezondheid. Daar vindt u vragenlijsten die u kunt invullen.

Deze vragenlijsten maken geen deel uit van uw behandeling bij GGZ NHN.  U kunt ze invullen, maar u bespreekt ze niet met de behandelaar.

Vragenlijsten Mijn GGZ NHN

 De vragenlijsten die u voor uw behandeling invult, vindt u via de tegel Mijn GGZ NHN > Herstel in Beeld.

Wij helpen u graag verder

Stel uw vraag aan GGZ NHN per mail

U kunt uw vraag makkelijk per mail aan ons stellen. Vul het formulier in en uw vraag wordt zo snel als mogelijk beantwoord. 

Bent u in behandeling bij GGZ NHN, neemt u dan contact op met uw behandelteam.

Liever bellen?

Bent u in behandeling bij een ggz-team? Neem dan contact op via het secretariaat van het team.

Het algemene klantcontactcentrum van GGZ Noord-Holland-Noord is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur op telefoonnummer

088 656 50 10 

Wilt u dat wij u terugbellen? Gebruik hiervoor onderstaand formulier!

Aanmelden bij GGZ NHN

Alleen verwijzers (huisartsen, medisch specialisten, BIG-geregistreerde psychologen en gemeenten) kunnen kinderen en jeugd, volwassenen en ouderen, aanmelden bij GGZ NHN via: