Jacqueline Schermer, teamleider digiteam bij GGZ NHN, komt aan het woord over het digiteam.
Jacqueline vertelt: "Het digiteam voorkomt dat mensen in crisis raken en opgenomen moeten worden. Soms bellen mensen ’s ochtends even om de dag door te nemen. Anderen bellen juist als ze het moeilijk hebben. We kennen de dossiers van de mensen en ontlasten behandelaren. Die hebben dan weer meer tijd voor andere cliënten."
U kunt uw vraag makkelijk per mail aan ons stellen. Vul het formulier in en uw vraag wordt zo snel als mogelijk beantwoord.
Bent u in behandeling bij GGZ NHN, neemt u dan contact op met uw behandelteam.
Bent u in behandeling bij een ggz-team? Neem dan contact op via het secretariaat van het team.
Het algemene klantcontactcentrum van GGZ Noord-Holland-Noord is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur op telefoonnummer
Wilt u dat wij u terugbellen? Gebruik hiervoor onderstaand formulier!
Alleen verwijzers (huisartsen, medisch specialisten, BIG-geregistreerde psychologen en gemeenten) kunnen kinderen en jeugd, volwassenen en ouderen, aanmelden bij GGZ NHN via: