GGZ Noord-Holland-Noord zet zich altijd in u zo goed mogelijk te helpen. Ondanks onze inspanningen kunnen er situaties ontstaan waar u het niet mee eens bent. Uw wensen en mening nemen wij zeer serieus. Verbeterpunten, onvrede of klachten zijn een waardevolle bijdrage aan de verbetering van onze dienstverlening.
De patiëntenvertrouwenspersoon (pvp) helpt clienten die zijn opgenomen of met verplichte zorg bij vragen en klachten over hun rechten in de geestelijke gezondheidszorg.
De familievertrouwenspersoon ondersteunt familieleden en naasten van cliënten die bij GGZ NHN in behandeling zijn.
Wij proberen in de zorg die wij verlenen zo goed mogelijk aan de wensen en verwachtingen van onze cliënten en patiënten te voldoen. Onbedoeld kan het toch voorkomen dat we mensen teleurstellen in de manier waarop wij ons werk doen. We gaan ervan uit dat u dit eerst bespreekt met de betrokken medewerker(s). Ook kunt u terecht bij een andere medewerker of een teamleider/manager. Vaak leidt dit gesprek tot een oplossing. Misschien bent u niet zelf cliënt maar naastbetrokkene. Ook dan kunt u melding maken van uw onvrede.
Uw mening, klacht, compliment is voor ons aanleiding om na te gaan of wij de kwaliteit van onze zorg kunnen verbeteren. Wij willen graag van u leren.
Heeft een gesprek met de betrokken medewerker(s) of andere medewerker danwel teamleider/manager niet tot een passende oplossing geleid? Dan kunt u contact opnemen met het klachtenbureau en de klachtenfunctionarissen die daar werken.
De onafhankelijke klachtencommissie behandelt klachten over (verplichte) Wvggz-zorg en Jeugdzorg.
U kunt uw vraag makkelijk per mail aan ons stellen. Vul het formulier in en uw vraag wordt zo snel als mogelijk beantwoord.
Bent u in behandeling bij GGZ NHN, neemt u dan contact op met uw behandelteam.
Bent u in behandeling bij een ggz-team? Neem dan contact op via het secretariaat van het team.
Het algemene klantcontactcentrum van GGZ Noord-Holland-Noord is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur op telefoonnummer
Wilt u dat wij u terugbellen? Gebruik hiervoor onderstaand formulier!
Alleen verwijzers (huisartsen, medisch specialisten, BIG-geregistreerde psychologen en gemeenten) kunnen kinderen en jeugd, volwassenen en ouderen, aanmelden bij GGZ NHN via: