Contrast
Onderstrepen

Waar kan ik terecht met een verbeterpunt, mijn onvrede of klacht?

Een verbeterpunt, de onvrede of klacht kan altijd door uzelf, maar ook door een familielid, vriend of bijvoorbeeld voogd namens u worden ingediend.

GGZ Noord-Holland-Noord zet zich altijd in u zo goed mogelijk te helpen. Ondanks onze inspanningen kunnen er situaties ontstaan waar u het niet mee eens bent. Uw wensen en mening nemen wij zeer serieus. Verbeterpunten, onvrede of klachten zijn een waardevolle bijdrage aan de verbetering van onze dienstverlening.

Maak het bespreekbaar

Merkt u onvrede of heeft u een klacht? Bespreek dit dan eerst met de direct betrokkene(n), een gesprek lost vaak veel op. Mocht u samen niet tot een oplossing komen of vindt u het lastig om die persoon er rechtstreeks op aan te spreken, dan kunt u terecht bij bijvoorbeeld uw behandelaar, de leidinggevende van de afdeling, patiëntenvertrouwenspersoon, familievertrouwenspersoon of klachtenfunctionaris.

Wie kan een klacht indienen?

Een verbeterpunt, de onvrede of klacht kan altijd door uzelf, maar ook door een familielid, vriend of bijvoorbeeld voogd namens u worden ingediend. Als een naaste namens u de klacht indient, moet u hiermee schriftelijk akkoord gaan.

U kunt zich bij het indienen van het verbeterpunt, de onvrede of klacht altijd laten bijstaan door iemand van uw eigen keuze. U kunt uw klacht op ieder moment intrekken.

Bij wie kunt u terecht met uw verbeterpunt, onvrede of klacht?

Komt u er niet uit met de betrokkenen, behandelaar of leidinggevende van de afdeling? U kunt dan terecht bij de klachtenfunctionaris en in enkele gevallen bij de patiëntenvertrouwenspersoon of familievertrouwenspersoon.

Klacht indienen

Bij voorkeur ontvangen wij de klacht via het formulier dat u via onderstaande knop kunt downloaden. Als u aangeeft dat u contact wilt, streven we ernaar binnen een week te reageren.

Wij helpen u graag verder

Stel uw vraag aan GGZ NHN per mail

U kunt uw vraag makkelijk per mail aan ons stellen. Vul het formulier in en uw vraag wordt zo snel als mogelijk beantwoord. 

Bent u in behandeling bij GGZ NHN, neemt u dan contact op met uw behandelteam.

Liever bellen?

Bent u in behandeling bij een ggz-team? Neem dan contact op via het secretariaat van het team.

Het algemene klantcontactcentrum van GGZ Noord-Holland-Noord is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur op telefoonnummer

088 656 50 10 

Wilt u dat wij u terugbellen? Gebruik hiervoor onderstaand formulier!

Aanmelden bij GGZ NHN

Alleen verwijzers (huisartsen, medisch specialisten, BIG-geregistreerde psychologen en gemeenten) kunnen kinderen en jeugd, volwassenen en ouderen, aanmelden bij GGZ NHN via: