Een verbeterpunt, de onvrede of klacht kan altijd door uzelf, maar ook door een familielid, vriend of bijvoorbeeld voogd namens u worden ingediend.
GGZ Noord-Holland-Noord zet zich altijd in u zo goed mogelijk te helpen. Ondanks onze inspanningen kunnen er situaties ontstaan waar u het niet mee eens bent. Uw wensen en mening nemen wij zeer serieus. Verbeterpunten, onvrede of klachten zijn een waardevolle bijdrage aan de verbetering van onze dienstverlening.
Merkt u onvrede of heeft u een klacht? Bespreek dit dan eerst met de direct betrokkene(n), een gesprek lost vaak veel op. Mocht u samen niet tot een oplossing komen of vindt u het lastig om die persoon er rechtstreeks op aan te spreken, dan kunt u terecht bij bijvoorbeeld uw behandelaar, de leidinggevende van de afdeling, patiëntenvertrouwenspersoon, familievertrouwenspersoon of klachtenfunctionaris.
Een verbeterpunt, de onvrede of klacht kan altijd door uzelf, maar ook door een familielid, vriend of bijvoorbeeld voogd namens u worden ingediend. Als een naaste namens u de klacht indient, moet u hiermee schriftelijk akkoord gaan.
U kunt zich bij het indienen van het verbeterpunt, de onvrede of klacht altijd laten bijstaan door iemand van uw eigen keuze. U kunt uw klacht op ieder moment intrekken.
Komt u er niet uit met de betrokkenen, behandelaar of leidinggevende van de afdeling? U kunt dan terecht bij de klachtenfunctionaris en in enkele gevallen bij de patiëntenvertrouwenspersoon of familievertrouwenspersoon.
Bij voorkeur ontvangen wij de klacht via het formulier dat u via onderstaande knop kunt downloaden. Als u aangeeft dat u contact wilt, streven we ernaar binnen een week te reageren.
U kunt uw vraag makkelijk per mail aan ons stellen. Vul het formulier in en uw vraag wordt zo snel als mogelijk beantwoord.
Bent u in behandeling bij GGZ NHN, neemt u dan contact op met uw behandelteam.
Bent u in behandeling bij een ggz-team? Neem dan contact op via het secretariaat van het team.
Het algemene klantcontactcentrum van GGZ Noord-Holland-Noord is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur op telefoonnummer
Wilt u dat wij u terugbellen? Gebruik hiervoor onderstaand formulier!
Alleen verwijzers (huisartsen, medisch specialisten en BIG-geregistreerde psychologen) kunnen kinderen en jeugd, volwassenen en ouderen, aanmelden bij GGZ NHN via: