Contrast
Onderstrepen

Mo

“Ik ben Mo en 44 jaar. Sinds drie jaar kom ik bij GGZ NHN. Toen ik daar voor het eerst was, vond ik dat heel eng en wilde ik niet meer komen. Mijn behandelaar heeft mij toen thuis bezocht, omdat ik zelf niet meer wilde komen. Ik had vaak ruzie met de politie. Ze moesten mij steeds hebben, pakten me vast en dan word ik heel kwaad. Daar heeft ze me bij geholpen, om minder snel kwaad te worden. Daarom laat de politie mij nu met rust. Ik voel me soms wel eenzaam, heb zelf geen vrienden en vind het fijn om zo eens per maand bij mijn behandelaar langs te komen. Andere mensen vertrouw ik niet.

Ook had ik altijd schulden, waar ik maar niet van af kwam. Zij heeft me bij een bewindvoerder gebracht, die alles voor me regelt. Nu hoef ik me geen zorgen meer te maken om geld of om weer gepakt te worden. Mijn leven is weer rustig.”

Wij helpen u graag verder

Stel uw vraag aan GGZ NHN per mail

U kunt uw vraag makkelijk per mail aan ons stellen. Vul het formulier in en uw vraag wordt zo snel als mogelijk beantwoord. 

Bent u in behandeling bij GGZ NHN, neemt u dan contact op met uw behandelteam.

Liever bellen?

Bent u in behandeling bij een ggz-team? Neem dan contact op via het secretariaat van het team.

Het algemene klantcontactcentrum van GGZ Noord-Holland-Noord is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur op telefoonnummer

088 656 50 10 

Wilt u dat wij u terugbellen? Gebruik hiervoor onderstaand formulier!

Aanmelden bij GGZ NHN

Alleen verwijzers (huisartsen, medisch specialisten, BIG-geregistreerde psychologen en gemeenten) kunnen kinderen en jeugd, volwassenen en ouderen, aanmelden bij GGZ NHN via: