De komende jaren zetten we nieuwe stappen in digitalisering. We geloven dat het inzetten van digitale toepassingen de behandeling van de cliënt beter maakt.
Daarnaast willen we er de zorgkloof mee dichten: inzet van digitale middelen is onontbeerlijk om de groeiende zorgvraag en krapte aan zorgprofessionals het hoofd te kunnen bieden. Het slimme gebruik van data hoort hier ook bij. Daarnaast maken digitale innovaties het mogelijk om werkprocessen te vereenvoudigen, bureaucratie te verminderen en samenwerking in netwerken te intensiveren. Daarmee creëren we extra tijd voor cliënten.
U kunt uw vraag makkelijk per mail aan ons stellen. Vul het formulier in en uw vraag wordt zo snel als mogelijk beantwoord.
Bent u in behandeling bij GGZ NHN, neemt u dan contact op met uw behandelteam.
Bent u in behandeling bij een ggz-team? Neem dan contact op via het secretariaat van het team.
Het algemene klantcontactcentrum van GGZ Noord-Holland-Noord is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur op telefoonnummer
Wilt u dat wij u terugbellen? Gebruik hiervoor onderstaand formulier!
Alleen verwijzers (huisartsen, medisch specialisten en BIG-geregistreerde psychologen) kunnen kinderen en jeugd, volwassenen en ouderen, aanmelden bij GGZ NHN via: