Contrast
Onderstrepen

Digitale focus

De komende jaren zetten we nieuwe stappen in digitalisering. We geloven dat het inzetten van digitale toepassingen de behandeling van de cliënt beter maakt.

Daarnaast willen we er de zorgkloof mee dichten: inzet van digitale middelen is onontbeerlijk om de groeiende zorgvraag en krapte aan zorgprofessionals het hoofd te kunnen bieden. Het slimme gebruik van data hoort hier ook bij. Daarnaast maken digitale innovaties het mogelijk om werkprocessen te vereenvoudigen, bureaucratie te verminderen en samenwerking in netwerken te intensiveren. Daarmee creëren we extra tijd voor cliënten.

Resultaten

  • Al onze systemen zijn makkelijk en eenvoudig te gebruiken door cliënten en medewerkers. Het nieuwe EPD is daar een voorbeeld van.
  • Cliënten en medewerkers kennen het digitale aanbod (er is een digitale klantreis beschikbaar) en maken er gebruik van.
  • Er is een digitale poli voor cliënten van 8 tot 100 jaar
  • Alle behandelaren, ondersteunende medewerkers en cliënten maken gebruik van digitale middelen in de behandeling en ter ondersteuning van werkprocessen.
  • Behandeldata die onder andere voortkomen uit Herstel in beeld-vragenlijsten worden gestructureerd teruggekoppeld aan de teams.
  • Behandelaren bespreken de uitkomsten van de Herstel in beeld-vragenlijsten met de cliënt.
  • Medewerkers zijn vaardig om zowel de middelen als de data in te zetten ten behoeve van het herstel van de cliënt.
  • Daar waar het kan is mensenwerk vervangen door chatbots of andere robot-toepassingen.
  • We maken actief gebruik van beschikbare data om de toegankelijkheid en de kwaliteit van zorg te verbeteren.

Wij helpen u graag verder

Stel uw vraag aan GGZ NHN per mail

U kunt uw vraag makkelijk per mail aan ons stellen. Vul het formulier in en uw vraag wordt zo snel als mogelijk beantwoord. 

Bent u in behandeling bij GGZ NHN, neemt u dan contact op met uw behandelteam.

Liever bellen?

Bent u in behandeling bij een ggz-team? Neem dan contact op via het secretariaat van het team.

Het algemene klantcontactcentrum van GGZ Noord-Holland-Noord is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur op telefoonnummer

088 656 50 10 

Wilt u dat wij u terugbellen? Gebruik hiervoor onderstaand formulier!

Aanmelden bij GGZ NHN

Alleen verwijzers (huisartsen, medisch specialisten, BIG-geregistreerde psychologen en gemeenten) kunnen kinderen en jeugd, volwassenen en ouderen, aanmelden bij GGZ NHN via: