De komende periode ligt de focus op het behoud van onze huidige collega’s en op de instroom van nieuwe medewerkers.
We weten dat voor het behouden van personeel een goed samenwerkend team belangrijk is. Van onze leidinggevenden verwachten we dat ze hierin investeren en een goede samenwerking faciliteren. Daarnaast hebben we de bereikbare en concrete ambitie om in de uitstroom van personeel ‘de lekken te dichten’.
Dit doen we door:
Om nieuwe medewerkers te werven zetten wij de komende jaren in op:
U kunt uw vraag makkelijk per mail aan ons stellen. Vul het formulier in en uw vraag wordt zo snel als mogelijk beantwoord.
Bent u in behandeling bij GGZ NHN, neemt u dan contact op met uw behandelteam.
Bent u in behandeling bij een ggz-team? Neem dan contact op via het secretariaat van het team.
Het algemene klantcontactcentrum van GGZ Noord-Holland-Noord is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur op telefoonnummer
Wilt u dat wij u terugbellen? Gebruik hiervoor onderstaand formulier!
Alleen verwijzers (huisartsen, medisch specialisten, BIG-geregistreerde psychologen en gemeenten) kunnen kinderen en jeugd, volwassenen en ouderen, aanmelden bij GGZ NHN via: